Klachten
Wij doen er alles aan om onze klanten naar tevredenheid te helpen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Mocht een artikel in buitengewone gevallen toch niet voldoen aan de hoge kwaliteitsstandaarden van SJÀZZ-design dan kunt u hierover binnen 2 weken een klacht indienen door een email te sturen naar info@sjazzdesign.nl . Laat a.u.b. uw gegevens in deze email achter. Wij nemen telefonisch of via de email contact met u op om samen de klacht en een eventuele vervolg procedure af te spreken. Indien artikelen teruggestuurd dienen te worden, kunt u gebruik maken van het retourformulier die u bij verzending heeft ontvangen. Bewaart deze dus zorgvuldig. Samen met de aankoop-bon, is dit tevens uw garantiebewijs. Aan het retour zenden kosten verbonden. Bij een gegronde klacht, betalen wij deze kosten terug. Indien u niet over een retourformulier beschikt neem dan contact met ons op ( 0165-546904) . Zodra wij uw artikel(en) hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk de terugbetaling regelen. Meer informatie over de retour-procedure vindt u in onze Algemene Voorwaarden.
Leest a.u.b. goed de waslabels van onze stoffen want wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet conform de aangegeven richtlijnen behandelen van de stoffen. Verder willen wij u er graag op attent maken dat alleen in de webshop gekochte artikelen teruggestuurd kunnen worden. Met een klacht over een aankoop uit de winkel kunt u naar teruggaan naar onze winkel in Roosendaal.